QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

11 juni 2009

Läget

"I feel shity, I feel shity, I feel shity, so shity, so fucked!
Trallalala...trallalalalalala...lalaaaa...
(Eliza i My fair lady)

Näe...såatte ingen höjdartorsdag precis...måste nog käka mer bananer...ja.

Update: Faustina kommenterar att det är ur "West Side Story," sorry..

10 kommentarer:

  1. Eller choklad med banansmak..?

    SvaraRadera
  2. Men du sjunger iallafall...ett bra tecken tycker jag..
    Fast chocklad och banan låter som en bra humörhöjare..you go girl

    SvaraRadera
  3. o jag är så trött att jag gäspat konstant sen morse. svettig och trött blä ifeel shitty too.
    kram glad tröttmymlan

    SvaraRadera
  4. Oj! Ska det vara två T? Nån som vet?

    SvaraRadera
  5. Yup. Två T. Och så är det inte my fair lady, men west side story.

    SvaraRadera
  6. Vi hade musikquiz på jobbet i fredags, och vi förlorade ett poäng på just den biten...

    SvaraRadera
  7. Ska tillägga att det var jag som var tvärsäker, och försökte övertyga domarna att de tog fel. Blev lite pinsamt när jag googlade. Men så är det att vara messerschmidt ;-)

    SvaraRadera
  8. Aj faen, får ändra då! Fast på "urban dictonary" kan man stava så om man är "uneducated" så....jag låter det stå ;-)

    SvaraRadera
  9. Faustina. Hette hon Eliza då? Var det rätt?

    SvaraRadera
  10. Kom ihåg: Efter regn kommer solsken! (läses med värmländsk dialekt för högst trovärdighet)

    Kram på dig.

    SvaraRadera

Ja, och...?