QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

03 juni 2009

Hemma!!


Bilden intill är från turen på Österlen i söndags, det är inte klokt vad vacker denna landsända är!

Jag kom hem till ett tomt hus; Maken har skickat MMS från spejsat hotellrum i Barcelona, och Sonen jobbar. Sistnämnde hade faen ingen italiensk duschmössa med hem ("skulle jag det då?"), så nu får man sätta sin lit till Maken om en spansk dito istället.

Nu ska jag inte skriva mer här; för jag ska ut och surfa andras bloggs istället! Har en smula abstinens, förstår ni.


2 kommentarer:

  1. Österlen är helt underbart vackert. Främst vid denna tid...

    SvaraRadera
  2. ja va faen tänkte jag på för 27 år sen...?

    SvaraRadera

Ja, och...?