QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

25 juni 2009

HelveteFaen

Jaha. Nu har man satt sej själv på pottkanten igen. Jag har lovat Sonen bilen imorgonkväll, utan att komma ihåg att jag själv behövde den. Idiot. Jag.
Jag ska nämligen på konsert imorgon, och dessförinnan ska jag ut och äta. Med en jentegäng. Så nu har jag fått böna och be och förhandla med Maken. Sex i en vecka mot att han kör oss in till Oslo. Och så ska man hem. Sex i en vecka till. FaenFaen.
Jag tycker dom andra tjejerna härifrån provinsen kan hjälpa mej och dela lite på det. Maken är hel och renslig, och kan verkligen slå till när han vill. Och det vill han väl. Han är ju MAN. Och alla män vill ju, det har iallafall jag hört. Nä, dom får minsann ta och hjälpa till.

Har apoteket vaginal Compeed tro?

12 kommentarer:

  1. Ja, de e fan inte mer än rätt

    SvaraRadera
  2. En för alla alla för en!

    SvaraRadera
  3. Du får si ifra når det begynner å "gnage" så får vi som skal sitte på stille opp!! Såpass bør det jo være! E

    SvaraRadera
  4. hahaha det var inte dåligt! vete faen om jag hade lovat en hel vecka....det skulle va nåt alldeles extra då hoho

    SvaraRadera
  5. äsj da efter 2 dagar har han nog fått sitt hahaha

    SvaraRadera
  6. Klart som måste hjälpa till, vad har man annars vänner till för?!!

    SvaraRadera
  7. Nu har du verkligen hamnat i en rävsax! Hoppas dina jenter är lojala!

    SvaraRadera
  8. Du har förresten något att hämta hos mig...

    SvaraRadera
  9. han har varit med förr mannen, det hör jag, hihi!

    SvaraRadera
  10. Vi på bloggen kan väl hjälpa till. Ge honom presentkort hos oss och så får han leta upp oss själv utan hjälp!

    SvaraRadera

Ja, och...?