QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

29 juni 2009

Dålig Fru

Sonen har ju som bekant åkt en sväng till Farmor&Farfar; 40 mil härifrån. I ett svagt ögonblick antydde jag därför för Maken att man kanske skulle passa på att cyklaiskogen utan att bli överraskad mitt uppe i det hela, så att säga.
Faen asså. Jag, jävla puckohue. DET ÄR JU FÖR VARMT FÖR SÅNT!! Jag måste ha haft nån form för härdsmälta på gång i topplocket, därav det ytterligt befängda uttalandet.
Nu har jag sketanes dåligt samvete, men bara tanken på kroppslig vuxenakrobatik gör mej ännu svettigare än klimakteriejag redan är. Det enda jag kan tänka på är kylskåp, nordpolen, isbjörn, (va !?!)
halka och jul.

Stackars, stackars Maken.

7 kommentarer:

  1. Tajmingen är alltid dålig tycker jag. I den här värmen orkar man ju knappt sova och äta än mindre med någon akrobatik. Fast det skulle bli svalare fram mot helgen!

    SvaraRadera
  2. Stackars, stackars Maken; till helgen är jag i Stockholm, det är inte han! ;-)

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Tack ska du ha BeroendeBruden! Nej, inte fan orkar man akrobatera i denna tropikhetta. Flåsar gör man och fuktig är man, men inte det minsta exig. Nånstans. Men håll ut, snart pockar det på! :-)

    SvaraRadera
  4. nä det får allt vara lagom varmt och lagom kallt om man ska orka med såna övningar!

    SvaraRadera
  5. Å jisses, i skogen??? Med alla dässa jävla blodsugare överallt??? Ne ja å gubben brukar åka bort till ett ensamt litet vattenhål å "bada"...

    SvaraRadera
  6. :D
    Skogen har testats... många myggbett på ställen som är svåra att förklara för barn blev det.

    SvaraRadera
  7. Alla ni söta som kommenterat: Man cyklar inte i skogen på "riktigt," man håller sej hemma men "cyklariskogen."

    SvaraRadera

Ja, och...?