QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

10 juni 2009

80-talet

Sonen har snöat in totalt på 80-talets musik, och Mor är i ett jafs tillbaka i en tid präglad av optimism och tillförsikt inför framtiden. Vad faen hände??!?

Näe, läs hellre detta av en av mina bloggidoler. Hade man kunnat köpa hjärnor för transplantation skulle jag köpt bara en bitteyttepytteplutteliten bit till Maken. Snacka om att kunna svänga sej med ord han där Mr Nonsensakuten!

4 kommentarer:

  1. vem sjutton klarar sig utan 80tals msik, det var ju ett väldigt flott årtionde för musik!

    SvaraRadera
  2. Ja inte sant? Nu sitter jag här med en gammal Ultravox i öronen. När slutade jag dansa..?

    SvaraRadera
  3. Tackar så mycket för uppmärksamheten. Vill man ha trams, kan man med fördel vända sig till mig.

    SvaraRadera
  4. Åh Ultravox går inte av för hackor... :)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Ja, och...?