QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

01 maj 2009

Känsliga läsare varnas

Maken menar att nedanstående inlägg definitivt är "på kanten" och ikke borde bloggas. Jag ber om ursäkt för detta och hoppas jag inte stöter någon. Prippna gäster bör nog inte läsa denna blogg, risken för fler ogenomtänkta inlägg är styggt överhängande.
Så. Då är varningen utfärdad och man läser här på egen risk.
(är det verkligen så hemskt?)

4 kommentarer:

  1. Ja trode det alltiv va en egen risk att läsa alla andras bloggar *s*

    SvaraRadera
  2. TACK!!! jag blir alltid obstinat och på tvärs när Maken lägger sej i!

    SvaraRadera
  3. Hahahaha, min mummlar alltid så ja brukar inte lyssna men i bland kan min gubbe få rycket å lägga sig ALLT å då brukar ja bara frågan, vill du ha mat i dag? Ja, säger han å så lugnar han ner sig.... Knepig gubbe ja har *lol*

    SvaraRadera
  4. Maken läser inte bloggar. Bra. Ibland berättar jag nåt uppbyggligt för honom.

    SvaraRadera

Ja, och...?