QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

05 maj 2009

Sjukgymnasten

..meddelar att min vänsterarm faktiskt är ganska sjuk.
Han låter nästan lite orolig.Jaha. Jag har inte märkt nåt speciellt.
Men den sitter ju ihop med mej förvisso.
Nu blir jag lite orolig. Är det nån vajsing mellan armen och skallen?Taskig koppling liksom?
Och ska man vara orolig för armen eller topplocket?

Bah, hvorfor måtte han nå si det??!

14 kommentarer:

  1. Precis så, och du vet det där lilla ordet; Tack! Eller fan bra jobbat, kanonjobb! Oh no finns inte....
    Vad gäller armen eller armar så har jag haft en skojig högerarm, där kan vi snacka om ur funktion. Tennisarmbåge,diskbråck i nacke, strålande smärta kombinerat med domningar och annat mys. Är på bättringsvägen men inte helt okej, men som man säger what to do what to do?

    SvaraRadera
  2. Maken säjer att jag måste sluta slå honom med den armen...

    SvaraRadera
  3. använd en kastrull istället....( att slå maken me menar jag) det tar mkt bättre!!

    SvaraRadera
  4. Annars finns det nog fräna piskor i roliga butiker du kan använda ;) känns lite mer raffigt kanske, moahahaha...

    SvaraRadera
  5. Men då måste ju armen vila och du kan inget göra, inte ett dugg hemma det måste familjen ta hand om!

    SvaraRadera
  6. Ulrika: raff kan glömmas. maken är av den uppfattningen att det är i vägen och ska bara tas av.

    Kaiza: in your (and mine!) dreams...

    SvaraRadera
  7. Om du är högerhänt så e det ingen fara...så skit i vänstran!!

    SvaraRadera
  8. Mr Blå: det blir svårt...det är vänster som gäller.

    SvaraRadera
  9. Stackare... Ja vet hur det e med jobbiga armara. min höger har oxå krånglat ett tag...

    SvaraRadera
  10. Alla oroar sej för armen; det ni verkligen borde svetta över är måshjärnan under topplocket!

    SvaraRadera
  11. snart kommer vetenskapen att lansera protesarmar och proteshjärnor så håll ut!!

    SvaraRadera
  12. ja det ser jag verkligen fram emot. kanske maken kan få hjärnan och jag armen?

    SvaraRadera
  13. Samma här, vänster. Snart ska de in och gräva och rota. I don´t like!

    SvaraRadera

Ja, och...?