QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

03 maj 2009

Nyss


...hemkommen från fiskfæst hos T med Skagengänget. Kvällen var av den mer städade typen den här gången. Andra gånger har det varit klackarna i taket och tänderna i tapeten. Då har det varit ångrigt dagen efter. E hade landets fetaste mördarskor på, att hon orkar!

Vi skrämde lorten av en fet igelkott på vägen hem, men vad kul att dom är här år efter år. Hoppas på små skitförbannade ungar detta året också, dösöta piggiga små fräsande klot. Man får liksom be om ursäkt för att man vill använda sin egen trädgård. I fjor var det bråk i bygget, ett par med en tredje på släp; som gärna kunde tänka sej en liten trekant. Men så frigjorda var inte paret, och nobbade hårdhänt. Taskigt att gå där på släp och sukta....

Nu sms:ade Sonen att han kände sej som en hemlös där på bänken på flygplatsen. 20 personer over all; ingen trängsel precis.
Men favvolaget vann med 2-0. Knall!

8 kommentarer:

  1. Och det var jävlar så snygga spiror frun har. Maj Gad!

    SvaraRadera
  2. Wow...Älskar dins skor!!!

    // M http://ahvarforinte.blogg.se

    SvaraRadera
  3. alltså. jättebra att ni gillar skorna! men dom är inte mina. dom är E:s.
    Mona: inte mina spiror. fakk fakk fakk.
    mina mer åt stockhållet sas.

    SvaraRadera
  4. Snygga. Gifte mig nyligen i nästan likadana. Inte dina spiror alltså... inte mina heller...

    SvaraRadera
  5. Men åhhh vad jag önskar att mina leder hade pallat med det vackra skorna. Du passar mycket bra i dem....wow bruden!

    SvaraRadera
  6. Amen åhh vad jag läser dåligt, sorry! Inte dina spiror, skitsamma, skitsnygga skor iaf!

    SvaraRadera

Ja, och...?