QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

04 maj 2009

Mister Radiobilspolisen

...skriver inte bara seriösa inlägg (det har jag upptäckt nu!) Han skriver massa snaskiga saker också, det ena värre än det andra. Han har väl som alla andra som jobbar inom serviceyrken med människor; en smula sjuk humor. Annars överlever man inte. Man måste ha sinne för det dråpliga (i polisyrket, ha ha! ...förlåt)

Nu har jag kollat igenom hans blogg. Ska du göra detsamma, (och det tycker jag!) så spänn fast bältet så faller du inte av stolen. Och stäng munnen när du är färdig. Troligen glappar den.

5 kommentarer:

  1. Det är helt sjuk bra han skriver. Ja älskaratt läsa blogar som man får en insyn i livet hos andra. Många bloggar om mode osv men bloggar som handlar om LIVET är svårt. Oki, ja bloggar nog en massa förmycket om min badboll men det händer inte så mycket i mitt liv. Ja tycker ja har ett mycket tråkigt liv om man ska gämföra med andra... Men ja e ju sån, alla har det bättre än ja...

    SvaraRadera
  2. badboll gjorde att jag fastnade på din blogg. underskatta inte dej själv! det där lordi-inlägget när dåggen fick tokspel? jag bara gapade och fastnade: SMACK!!! där satt jag!

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha ha...ta nu inte i så du spricker :-)

    Och tack för att Ni båda gillar min lilla blogg!!

    SvaraRadera
  4. Men badboll är hund som får tokfantt för inget..

    SvaraRadera
  5. Ska läsa å se om jag ger den godkänt! :)

    SvaraRadera

Ja, och...?