QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

30 maj 2009

22 år idag :-)


Tuuuuusen tack för underbart vackra blommor älskade G!!

Idag har vi alltså bröllopsdag, och här sitter jag på Espresso House nånstans i Skåne och bloggar medan Maken oljar terrassen hemma. Sonen kvistar igen iväg till Milano; mera fotboll och den här gången: hotell också minsann!

Tänk en sån överraskning att Maken fixat blommor! (han är säkert överraskad själv) Verkligen gulligt.

Nu ska jag skynda mej att surfa runt lite på andras bloggar innan den köpta cybertiden tar slut, God Helg Alla!

8 kommentarer:

  1. Man ska aldrig sluta förundras. Kanske jag också får uppleva detta att få blommor någon gång av maken. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Fina blommor! Sitter och räknar på hur länge vi har varit gift. Snart 23 år, om vi lägger ihop också de åren vi inte var gifta med varandra ;-D

    SvaraRadera
  3. Grattis på bröllopsdagen!

    Min bästa vän gifter sig i dag å ja fick inte komma för hans fru, känns så pisst att dom andra fick komma men inte jag. E lite små sur för det! Men grattis till er.

    SvaraRadera
  4. Åh så fina blommor,,bättre än stekta ägg va ;))Grattis till er!

    SvaraRadera
  5. Grattis på er dag! Inte illa alls! I sommar firar vi 23 år så det rasslar på...

    Ha en fortsatt fin pingstafton!

    SvaraRadera
  6. åhhh espresso house...snälla säg att du tog en sån där kaffe-glass-drink med en massa chokladsås i botten
    helsingborg eller?
    vi brukar hålla te i båstad om somrarna, har för mig det hette espressohouse på hörnan nere vid hamnen, o käre min je vilka kaffes jag drucko.
    OCH åt världens godaste kyckling-sallad.
    oj nu blidde gladmymlan hungrig...

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott, här haru en som inte vaken! Go make du har!

    Espresso House, aha, du kanske är en våning ovanför mig här i Trelleborgs köpcentrum...nä jag trodde väl inte det. Jag antar att du hade hejat på mig då.

    SvaraRadera

Ja, och...?