QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

29 april 2009

Upprop

Dom finns överallt. Översittarna. Många är män. Därför gäller detta upprop just män. Nej, jag hatar inte män, men översittarna bland dom. Hade oturen att råka i närkontakt med en sån häromdan. (detta gäller ingen av Herrarna jag känner, så ni kan ta det lugnt)

Enligt mej finns det finns två alternativ på lämpliga straff för översittarmän:

1. Epilering av pungen.
2. Kastrering med slö skridsko.

Nån som vill vara med och hålla?

12 kommentarer:

  1. Men ja tycker att en slö skridsko är för snällt. En gammal, slö rostig sax är nog bättre. Det både sliter å drar å det måste göra väldigt ont.

    Eller så kan ma en elpistol å kolla om den funkar mot pungen, det gör nog VÄLDIGT ont. Ja fråga gubben om ja fick prova på han men han mummla nått om att ja inte fick, de skulle göra ont, kunde komma till nytta osv. Ja hade mot argument. Pungen kan ju bli större, el ger en stående reaktion osv. Men ja fick inte ändå *snyft*

    SvaraRadera
  2. eeeooow gaaad! du e ju ente klok ju! abbselutli lavv itt!! gaaad! jag frustar!!

    SvaraRadera
  3. Hehehehe, man lär sig med åren va som är bra eller inte. Men ja tror ja har sett för mycket på tv där av mina knepiga tankar om hur man kan straffa en kille som inte beter sig som den ska... Sen är ja nog född lite elak me...

    SvaraRadera
  4. Ihhh... hålla i köttkorven. Näe tack, men jag är en hejare på att filma ;)

    SvaraRadera
  5. Va ska du filma oss när vi terrar en stackars gubbe, ja gör det. Vi kan lägga upp det sen på youtube så alla dumma "killar" ser va vi tjejer gör när dom beter sig som svin.

    Fast du vet la va det är för likheter mellan blandfärs å en karl?

    Jo, dom är ju hälften SVIN!!!!! hahahahaha

    SvaraRadera
  6. Hosanna kan få använda grillklypan!
    Madame IQ är på hugget idag ser jag! fniss

    SvaraRadera
  7. helt klockrent!
    //Kastrullen

    SvaraRadera
  8. Ja i dag är ja på hugget av någon konstig anledning, kanske kan bero på att ja blev av med en vän i går. Så ja måste få ut min frustration, å att denna "vän" va en kille, hör nog inte hit, eller?

    SvaraRadera
  9. Låt en polishund tugga istället!

    SvaraRadera
  10. I min späda ungdom hotade vi med att skära picken av dem med en smörkniv. Den som vet hur en svensk smörkniv ser ut förstår hur skrämmande det var...

    SvaraRadera
  11. til Maria: vi vill ju inte att polisdåggen ska få blodförgiftning!

    Faustina: skräckigt!

    SvaraRadera
  12. IQ Basdboll; *hehe* ALLT jag filmar hamnar på youtube ;)

    K; ... eller polygrip. Som i ett skruvstäd...

    SvaraRadera

Ja, och...?