QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

25 april 2009

Öhh...

En förpackning Kesella (för mina norska läsare: Kesam) med en fallhöjd på en och en halv meter har en stänkradie på två meter.
Helt j-vla orimligt.
Och så satans halt det blir. Dock ikke så illa som deg.

Som kronan på verket kom mina nya glasögon i posten idag.
I ett rosa etui. Jag är ingen rosa person.

Fakking hell for en start på dagen, jag jublar.

5 kommentarer:

  1. Nej, på golvet blir det ju en del ;-)
    Jag har ett mörkgrönt (eller var det blått?)etui, vi kan byta om du vill. Jag är nog lite rosa av mig.

    SvaraRadera
  2. Du är ju svinrolig. Jag surfar runt som en jävla tok här inne och hittar det ena inlägget värre än det andra!!

    SvaraRadera
  3. mycket skit i denna fågelhjärnan.

    SvaraRadera

Ja, och...?