QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

24 april 2009

Kval1

"Kära frågespalten!

Jag har i det sista fått flera mail där det står om kvinnor som alltid måste ha munnen öppen när dom målar ögonen. Jag upptäckte idag att jag inte gör det. Är jag onormal?
Tacksam för svar snart!

Hälsningar från en som är orolig."

5 kommentarer:

  1. Tja....du har vel svaret selv :-P
    Klem
    M

    SvaraRadera
  2. Jag sminkar mig inte så ja vet inte....

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Jag har också funderat på det. Jag brukar nog mer höja ögonbrynen än öppna munnen. Kanske vi borde starta en Facebook-grupp?

    SvaraRadera
  5. du då, i såfall. jag fejsbookar inte. men jag hejar på dej!

    SvaraRadera

Ja, och...?