QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

22 april 2009

Kursat

...hela dagen med örona på helskaft.
Endast avbrutet av kissepaus och mat.

Och kaka (till kaffet).
Och lite frukt för det goda samvetets skull.
Och en litenliten kaka till (en halv kopp bara).

Har ju inte överdrivit kroppsarbetet så att säga.

Men hallå magen!? Hungrig nu?!?
Fyyy skamme sej, gå och lägg sej.

3 kommentarer:

  1. Men, att bara äta så lite? Det är inte bra. Men om man äter som ja så kommer man se ut som ja å ja är inte liten *lol*

    Å hur liten va den andra kakan? *s*

    Va är det du har kursat i?

    SvaraRadera
  2. Lagom liten sådär, choklad (som jag ääälskar!

    Mitt jobb. Jag jobbar på en barnröntgenavdelning på ett specialsjukhus. Sitter i kurskomitteen. (fint ska de va!)

    SvaraRadera
  3. Utbildningar har den effekten. Man tänker så mycket att man blir helt slut på energi. Då behövs söta kakor och massor av kaffe. Inbillar jag mig. Som en ursäkt för en dålig karaktär i mitt fall... :)

    SvaraRadera

Ja, och...?