QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

11 april 2009

Knallväder...

...i Skåne! Härligt! Sol från blå himmel och ljuvlig temperatur, mmm...

Just nu är det konstrunda här, och det går inte att köra ut med två gamla föräldrar som inte kan gå nåt vidare. Så vi hade våffelparty på gården istället, minst lika mysigt och många som glodde avundsjukt när dom gick förbi.

I torsdags åkte jag till Malmö och shoppade lite, och på eftermiddagen fikade jag med E-M; favvoväninna och den väninna jag haft längst. (sen gymnasiet) Hon är förälskad och det lyser om henne! Det är vackert att se och det gläder mej.

Igår städade jag kyl o frys hos Mor&Far, det var så mycket is att jag till slut tog till feta kniven och hackade som en galning. Efteråt var jag helt slut, och hade jag några aggressioner så blev jag banne mej av med dom.
Idag är jag helt kake i armarna, och ska hålla mej på mattan.

Lite senare idag ska vi käka påskmat, bl a Janssons. Åhh, det är så gott!!
Ingen av herrarna i det norska hushållet gillar Janssons (idioter) så nu ska jag baske mej kose mej.

God påske till er alla!

1 kommentar:

  1. Å janson som är så otroligt gott, till och med gubbe älskar det.

    SvaraRadera

Ja, och...?