QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

17 april 2009

Bikåås ajjm wörth itt!

Bassänggudarna smilte till mej idag, för jag fick kapat till mej en plats vid en av skiljelinorna. Det är den absolut bästa simplatsen man kan få och torpedosälen (jag) var ett faktum. Jag tog en extralängd pga den lilla vingummifadäsen på morronkvisten, så nu känns det riktigt bra. Om jag bara hade kunnat låta bli den frestande lilla chokladbiten som slank ner nyss, hade det väl kännts ännu bättre :-/
Ahhh...denna ljuvliga vårtid! Fåglarna skrikkvittrar i träden, solen värmer och bikinisäsongen är runt hörnet...VRÆÆÆÆÆÆL!!! (norska för vrål)

Hur faen halkade jag in på det??! Usch, dubbelusch! Fast jag köpte ny bikini i fjor höst. Nuförtiden täcker bikinin mer o mer; överdelen är mer lik en ultrastadig tantBH, och brallan blir högre och högre i midjan. Annars rullar den sej i fettreserven och det gamla kejsarsnittet. Sistnämnda ser ut som ett uppochnervänt trappsteg.

Va? Om jag har komplex? Närrå, tycker inte det.
Det kunde varit värre :-)

2 kommentarer:

  1. Jo, jag vet att det inte är så bra att fuska med inläggen... Sorry...

    Men nu har ja grejat i photoshop å gjort två ganska snygga bilder...

    Å det där med att ha bikini, ja äger inte ens en bad dräkt utan ja badar i t-shirt å troser i värnen... Inga turer å onödiga pengar på att bada i pool här inte, riktig bonna tôs, de e ja

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har hittat hit tack vare Mona. Jag har inte läst på men är du från Norge men bor i skåne. Jag är i alla fall en importerad skåning, ha ha!

    SvaraRadera

Ja, och...?